.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد ؛
انتقاد چندباره امام جمعه بابل از انتصاب مدیران ناکارآمد در مازندران
امام جمعه بابل با انتقاد از اینکه بسیاری از مدیران براساس معیارهای سیاسی جابجا می‌شوند و صلاحیت مطرح نیست، گفت: هر نماینده‌ای در مازندران یک نفر را برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی دارد و مسئوولان را در رده‌های بالا تحت فشار می‌گذارند.
انتقاد چندباره امام جمعه بابل از انتصاب مدیران ناکارآمد در مازندران

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل با گرامیداشت سالروز نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه گرد و غبارهای زیادی را از چهره نظام اسلامی پاک کرد، نماز جمعه از لوازم حکومت اسلامی، عملی عبادی و حاکمیتی و وحدت دهنده دل‌ها و قلب‌های عموم مسلمانان و بصیرت‌افزایی امت اسلامی در زمینه معرفت بیشتر جامعه است.

وی با گرامیداشت روز فنی و حرفه‌ای، افزود: هر جوانی که حرفه فنی یاد گرفت زمینه توانمندسازی او را فراهم می‌کند و امیدواریم مجموعه فنی و حرفه‌ای گسترده‌تر شود.

امام جمعه بابل تصریح کرد: دستگیری برخی از اخلال‌کنندگان اقتصاد کشور و مدیران متخلف و سخنان سخنگوی قوه قضاییه در خصوص برخی از فسادهای اخیر در مسائل ارزی و واردات از صحنه‌های تاسف باری است، بسیاری از مشکلات کشور ریشه در مدیریت‌های داخلی داشته و ربطی به تحریم‌ها ندارد.

این مسؤول با انتقاد از انتصاب مدیران نالایق خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران براساس معیارهای سیاسی جابجا می‌شوند و صلاحیت‌ها مطرح نیست.

روحانی یادآور شد: با تغییر دولت، آبدارچی یک بخشداری را به دلیل هم‌جناح نبودن تغییر می‌دهند، در مازندران برخی از مدیران نالایق به دلیل مسائل جناحی در استان سرکار آمدند، برخی از مدیران ذره‎ای لیاقت نداشتند و با مسائل و وابستگی‌ها روی کار آمدند.

وی ادامه داد: هر نماینده‌ای یک نفر را در آستین خود برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی دارد و مسؤولان را در رده‌های بالا تحت فشار می گذارند، اگر مدیران با معیار انقلاب اسلامی سنجیده شوند بسیاری از مدیران باید بروند، برخی مسؤولیت را طعمه قرار دادند،عدم نظارت دقیق و کامل سبب برخی از خیانت‌ها در کشور می‌شود.

امام جمعه بابل اضافه کرد: از ریاست قوه قضاییه درخواست داریم دادگاه‌های انقلابی با اخلالگران اقتصادی برخورد و بالاترین مجازات برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

روحانی با اشاره به اینکه سخنان وزیر خارجه آمریکا در جمع عناصر ضد انقلاب در آمریکا  نشانه عجز آن‌ها بود، ادامه داد: رجزخوانی آمریکایی علیه ما نشانه ناتوانی آن‌ها در مقابل انقلاب اسلامی است.

وی گفت: از بین بردن انقلاب اسلامی توسط آمریکا یک خواب تعبیر ناشدنی است، رویا اشکال ندارد انسان در عالم خواب خیلی چیزها می‌بیند، این سخنان تنها دادن یک امید برای یک مشت افراد وامانده که امیدشان به آمریکا است، بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابلی از سازمان 6 مرداد 1397
امام جمعه محترم : چقدر پادر میانی کردید آقای شهیدی فر شد رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ایشون که هیچ .........................حتی تغییرات را عرضه نداره انجام بدهد میترسه پست خودشو از ایشون بگیرند عجب مردمی هستید مردم ... بابل
نا شناس 6 مرداد 1397
امام جمعه محترم دراين مملكت يانماينده مجلس ويا امام جمعه شهرستان مدير كل مشخص مي كند ديگر توجه به تجربه كاري ويا توانمندي مهم نيست مهم اين است به كدام نزديكتر باشي تا سفارش به تهران بشود
مهندس علی 6 مرداد 1397
از دکتر چمران پرسیدند:تعهد بهتر است یا تخصص؟
گفت :میگویند تقوا از تخصص لازم تر است، آن را میپذیرم.
اما میگویم آن کسی که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست.

بابلی از ساری 6 مرداد 1397
سلام. هم شهری ساروی جان که خود ر بابلی معرفی کردید نشان دادی خیلی از ملکه پرتی عزیز اقای شهیدفر از نیروهای علی نجفی تازه به دوران رسیده و از اصلاحاتچیان مورد غضب امثال شیخ روحانی هستند.
اکبر مسکری ساروی 7 مرداد 1397
فرمایش امام جمعه محترم بابل پیرامون دحالت برخی از افراد مسثول صحت دارد اکنون کیست که این مطلب را نداند؟استاندار مازندران برای حفظ خود با دخالت دیگران دربرخی از مناصب مدیر انتخاب کرده است.و آسیب این شیوه مدیریت را مازندران می بیند.
نا شناس 7 مرداد 1397
عرض سلام خدمت تمام بزرگواران ، آیا امام جمعه محترم بابل می تونه یه این سوال پاسخ بده که تا به امروز شخص ایشون چند نفر را برای پستهای مختلفی که خودشون هیچ دانش و شناختی از اون نداشتن انتخاب کرده و مسئولان ذیربط را تحت فشار قرار دادند؟
البته نه تنها ایشون بلکه سایر ائمه جمعه و بزرگان اهل دین حاضر ، پس چرا باید دیگران را به خاطر گناهی که خود قبل از دیگران مرتکب شدیم و می شویم مواخذه کرد؟ معلومه که سخنان ما تاثیری در شنونده نخواهد داشت. کاش اصلاحات را از خودمان شروع کنیم تا سخنان ما در دیگران تاثیر بیشتر و بهتری بگذارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.